1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 136585

Sv: Domare Winnerborg
hassebasse: Jag va oxå i kinnarps templet och såg Vinnerborg plocka den straffen....enda anledning till att Davisson kommer fri är för att en Timrå spelare blir Interferad i mittzon..men den såg han inte....inte undra på att det blev rallarslagsmål...Domare vinnerborg är under all kritik...han klarar inte av att döma på den nivån helt enkelt....BORT!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.