Boork kommenterar "Nubbens" comeback lite kort i sin chat;
Fårga: "Kent "Nubben" Norberg återvänder till Timrå och kommer jobba med spelanas individuella utveckling, samt hjälpa till med sporchefstjänsten. Hur ser du på det?"
Leif Boork Jag tror Nubben kommer att fungera bra i sin hemmamiljö. Så det tror jag är en utmärkt lösning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fårga: "Kent "Nubben" Norberg återvänder till Timrå och kommer jobba med spelanas individuella utveckling, samt hjälpa till med sporchefstjänsten. Hur ser du på det?"
Leif Boork Jag tror Nubben kommer att fungera bra i sin hemmamiljö. Så det tror jag är en utmärkt lösning.