Uno Gordon: Ser gärna både hästen och löven i AS nästa säsong :)
Inlägg: 1366377
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Jag säger bara J O N A T H A N H E D S T R Ö M!!!!!! Nu har han stänkt in 1-4 för Asplöven borta mot Huddinge. Fjärde baljan från Jonte.