Uno Gordon: Skulle vart intressant att ha haft en inmonterad mikrofon i utvisningsbåset för att höra konversationen mellan Dansbands-Gunnar och übercoole-Jonte.
Inlägg: 1366397
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Om, du får som du vill kan du ju få höra konversationer mellan Dansdands-Perra och Jonte nästa säsong istället :)