1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1367627

Vad görs för att komma till rätta med ekonomin?
Det måste vara den viktigaste frågan för Timrå IK i dagsläget. Vad som frapperar mig mest de senaste säsongerna är att det är mer Sundsvallsbor på matcherna än vad det är Timråbor. Dessutom är skillnaden oväntat stor.
Vad görs för att få Timrå-borna att gå på matcherna?

Svarskommentarer

Sv: Vad görs för att komma till rätta med ekonomin?
Dunc: va konstigt . timrå som har så många invånare . är övertygad om att de inte bara är dom senaste säsongerna som de varit så . och ganska oviktigt också var folket kommer ifrån . huvudsaken är att dom kommer

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.