El Maco: och när man garvat klart åt Bisterfinnen kan man muttra över lex Modo. Som värvade "billigt och smart" en masse förra året med en massa spännande allsvenska spelare och ligger trea i kvalserien just nu. I och för sig kanske problemet där snarare var att "stjärnorna" Tarkki, greken, och vad han nu hette den där backen, var dåliga. Så om Kent-Stefan prickar spetsarna bättre så...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer