Hörrni! Är det inte så att det faktiskt inte sparkats en enda elitserietränare i år? Det brukar ju vara någon eller några per år som får ta tidig semester.. Halkade "av en slump" in i Modos gästbok och Challe borde onekligen hänga ytterst löst nu. Å andra sidan ser ju han ut att vara en fd elitserietränare. Kvalserien är den bästa tv-serien just nu! Helt fantastiskt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer