Berglund: Om Modo förlorar på onsdag och sedan vinner resterande matcher och södertälje vinner alla sina matcher men förlorar emot modo i sista matchen spelar det ingen roll så det blir nog ingen avgörande match i sista omgången, tror jag växsjö SSK i elitserien nästa år, lite synd då kommer Timrå inte kunna värva bra spelare ifrån växsjö :(..
Mitt resonemang hänger på att växsjö vinner på torsdag för sedan har de Rögle Mora & Örebro kvar. Ett bra schema enligt mig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mitt resonemang hänger på att växsjö vinner på torsdag för sedan har de Rögle Mora & Örebro kvar. Ett bra schema enligt mig.