Lucasborg: "Ni är, och förblir alltid lillebror. Ni har varken arena, fans eller pengar. Ses på lördag, en klack i hallen. Lucasborg Kommentera 0 2011-01-20 22:56 "
1 Det kan jag bjuda på. 2 Kan jag bjuda på åxå. 3 Håller inte med. 4 25 millar i tv-pengar är i alla fall garanterade. 5 Där har du rätt, vi har annat för oss i 6 månader.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Ni är, och förblir alltid lillebror. Ni har varken arena, fans eller pengar.
Ses på lördag, en klack i hallen.
Lucasborg Kommentera 0 2011-01-20 22:56 "
1 Det kan jag bjuda på.
2 Kan jag bjuda på åxå.
3 Håller inte med.
4 25 millar i tv-pengar är i alla fall garanterade.
5 Där har du rätt, vi har annat för oss i 6 månader.