1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614889 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1368851

Sv: Apropå nånting...
Det är väl förmodligen det som Luleåsupportrarna med sina (förmodligen helt grundlösa) pedofilanklagelser mot Fahlman, att får man en stämpel som det ena eller andra så är man rökt för all framtid - och detta just oavsett om det finns någon egentlig substans bakom det. Det finns ju exempel på folk som blivit oskyldigt anklagade för våldtäkt och friade därefter som fortfarande får stå ut med folkets spott och spe.

Nu finns det väl ingen som tror på Luleåfansens patetiska anklagelser, men Fahlman har ju såpass mycket större tyngd i kraft av journalist, att det han publicerar kan få ödesdigra konsekvenser.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Luleåfansen påstod väl att Renberg var skyldig för varenda brott som finns när han gick till Skellefteå, så...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer