1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1369201

Sv: Kvalserien 2011
Johnny Bravo: Supporterresa till Ängelholm i slutspelet på vårkanten nästa år är inte helt fel det heller :-)

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2011
Timrå Icon: Mardrömsscenariot nu börjar mer och mer kännas som att Modo skulle klara sig kvar i sista omgången, på ett bananskal. Då jävlar lär både tuppkam växa och spydigheter härinne hagla...jisses vad de kommer bre på med alla pengar de tjänat jmft med oss pga KS och lycklig utgång. Nä...nu börjar även förnuftet vackla i sin åsikt, fan vet om det inte vore bäst med degradering för våra länsgrannar ändå.

Sv: Kvalserien 2011
Timrå Icon: Det kommer bara sluta nånstans på ett horkvarter i Köpenhamn ;)

Sv: Kvalserien 2011
Timrå Icon: massor av tussilago skillnad ifrån vad ö-vik har att komma med :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.