1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1369674

Sv: Apropå nånting...
Nisse: Har aldrig påstått att Thomas Johansson lånat 40milj till konsumtion. Jag har inte heller hängt ut någon människa vid namn. Jag konstaterade bara att Kommunen har fodringar på 34 miljoner utöver att man betalat ut ett förskott på driftsbidraget motsvarande 9milj. Hur avtalen är skrivna har jag ingen susning om. Jag tycker bara det är av yttersta vikt att saker och ting belyses och debatteras.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn: Då kanske du borde ha inlett med att ställa en lugn fråga så hade t ex Nisse kunnat förklara för dig. Det är lite skillnad att inleda med "jag har en skrämmande nyhet".

Sv: Apropå nånting...

Magnus Rövarn :

Tror du på fullaste allvar att man hade eget kapital att bygga om E-on för ??


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer