Jag tror mycket av Max Grinndals problem ligger i att han har noll känsla för spelet. Han gör ett jobb som vilket som helst. Om det sedan är rapportering i från NM i Varpa,ett knäck om en ny rondell i Pajala eller SM-slutspelet i Hockey spelar inte så stor roll.
Han kan antagligen lika mycket om hockey som min mormor och hon har ändå varit död i 25 år.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...