Simmalugnt: Ja, han tilltalar dem ALLTID med förnamn, som om han vore en jävla kompis med dem. Det tror han säkert också att han är den debila fan :)
Han påminner mig en del om Magnus Hedman som skröt vitt och brett om att han var så bra polare med alla i Chelsea när de i själva verket skrattade bakom hans rygg ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han påminner mig en del om Magnus Hedman som skröt vitt och brett om att han var så bra polare med alla i Chelsea när de i själva verket skrattade bakom hans rygg ;)