Lite drygt 5 min in i intervjun så kommenterar Stillman Torp.
Torp fick ett kontraktsförslag tidigare under säsongen men ville avvakta men Hv gick vidare så det fanns ingen plats kvar åt honom nu efter säsongen, säger han.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Torp fick ett kontraktsförslag tidigare under säsongen men ville avvakta men Hv gick vidare så det fanns ingen plats kvar åt honom nu efter säsongen, säger han.
Hmm?