Inlägg: 1370078
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Kostiainen: Jag är väldigt nöjd.
Det känns som vi är Back to Basic igen.
I like.
Det känns som vi är Back to Basic igen.
I like.
Fyfan jag tycker det börjar likna något, riktigt fint alltså! Men pessimisten är ändå där och tycker det verkar klent änsålänge..