1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1370482

Sv: Silly Season 11/12
stoff: Du vet inte vad pratar du om så lägg ner skitsnacket! Diskutera inte emot i sakfrågor där jag sitter på mer information än vad ni någonsin kommer göra. Jag tänker inte acceptera att bli emotsagd i den här frågan. Ni får tycka vad fan ni vill men behåll er galla inombords. Det är så smaklöst att höra era domedagsprofetior att jag inte längre finner ord!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : Men snälla du, det finns väl inget facit i denna evighetsdiskussion. Vi kan bara spekulera hur vi tror att Jonte skulle lyckas om han fick en till chans i Timrå. Du snackar som du vore Saida och fan ta den som inte håller med dig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.