1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1371296

Sv: Silly Season 11/12
jokklas: Må så vara, men vi kan i alla fall konstatera att det inte är en spelare för tik anno 11/12 lönemässigt. eller det bör åtminstone inte vara det, oavsett logik eller inte.

jag tror på målvaktsparet, om det nu blir dom det spekulerats om. Om folk, år ut och år in, gått och hoppats och förutspått Åkes genombrott förstår jag inte varför man inte kan göra det samma för dessa två.

Hur det än blir så är det ju bättre än vad det var ifjol.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Jäklar vilket smaskigt skvaller jag fick höra nyss angående Kolans framtid. Lite känsligt dock så jag måste hålla er på halster :P

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.