Inlägg: 1371296
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Jäklar vilket smaskigt skvaller jag fick höra nyss angående Kolans framtid. Lite känsligt dock så jag måste hålla er på halster :P
+ 1
jag tror på målvaktsparet, om det nu blir dom det spekulerats om. Om folk, år ut och år in, gått och hoppats och förutspått Åkes genombrott förstår jag inte varför man inte kan göra det samma för dessa två.
Hur det än blir så är det ju bättre än vad det var ifjol.