Timrå Icon: Var det den här artikeln du sökte igår?
Måste kännas lite trist för Örebro ändå. Veta om att man förlitar sig offensivt på en kille som hejar på ett annat lag genom hela kvalserien. Man tar tillbaka honom efter fylleskandal nr. femtioelva och ÄNDÅ ligger hans största sympatier hos klubben som pissat på honom :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...