"[...]Vårt största problem var nog att vi var kort om folk, det blev för mycket belastning på de hela och friska, säger Johansson[...]"
Förmodligen en helt korrekt analys av Thord. Nu väljer man istället att värva en ny fystränare(?). Gör man det och vi fortfarande står där med 12 forwards vid säsongsstart vet jag inte vart jag tar vägen!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...