Snart smäller det gott folk! Det här kommer bli en tajt matchserie tror jag. Det ska bli intressant att se.
Det var väl Boork som sa att den här finalen handlar om slaget mellan traditionell hockey och ny hockey. Är det nu det slutgiltiga paradigmskiftet inom svensk hockey kommer ske?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det var väl Boork som sa att den här finalen handlar om slaget mellan traditionell hockey och ny hockey. Är det nu det slutgiltiga paradigmskiftet inom svensk hockey kommer ske?