Olle: Låter som en plausibel förklaring. Hur skulle han annars rimligtvis ha fått anställning på TV4? Det är ju helt otroligt egentligen. Finns det en enda jävel som tycker att han är bra på nåt sätt? Till detta skall ju läggas att han är en dömd kvinnomisshandlare, så han lär ju inte stå särskilt högt i kurs någonstans.
För övrigt tycker jag att lillbrorsan och innebandylegenden Jihde är bättre än "originalet".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer