1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1372575

Sv: SM-slutspelet
Är de bara jag som missat detta , eller har tv4 alltid haft reklam under powerbreak i slutspelet ?

Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet
Andersson: Så här tror jag att det gick till:

1, Max Grindal står och skriker "Yared! Yared! Är det paus? Vad händer Yared?"
2, Hagos berättar för Max vad ett powerbreak innebär.
3, Max ser sin chans att hamna på god med TV4 efter sin hustrumisshandel och kontaktar Jihde.
4, Jihde kontaktar ledningen och förklarar att man hinner köra reklam under breaket.

Resultat: Jihde får 20% löneförhöjning och chansen att bli programledare för kanalens nya satsning "Stekare söker bekräftelse". Grindal får sparken och kan i framtiden ses handsopa gatorna kring Alby torg.

Sv: SM-slutspelet
Andersson: Det var väl därför de införde skiten med powerbreaks - för att reklamkanaler skulle kunna sända hockeymatcher utan att gå miste om reklamtid.

Sv: SM-slutspelet
Andersson: HAHA slogs av exakt samma tanke, blev helt paff när det hände, har aldrig uppmärksammat de förut iaf :P

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer