Magnus Rövarn : Herregud i h-e vad irriterad jag blir! Det är fundamentalt dålig ishockey just nu av Skellefteå. Det är sannerligen en jävla tur att matchen går i TV4 annars hade man kunnat kräva licenspengarna tillbaka. Skall det vara på det hära viset! Samma jävla skit vareviga gång! När fan skall Norrlandslagen lära sig lite vinnarkultur och knäcka vinnarkoden. Det är tamefan uruselt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Samma jävla skit vareviga gång! När fan skall Norrlandslagen lära sig lite vinnarkultur och knäcka vinnarkoden. Det är tamefan uruselt!
SKANDAL!!!!!dfjgojwethwdithjr
Redigerad kommentar