+ 1
Inlägg: 1372809
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
Johnny Bravo: Det ska tydligen åka upp ett helt gäng TIK-supportrar och heja fram MoDo ikväll. Tror du MoDo:s skulle göra något liknande....?
+ 1
Det har att göra med många modoiters attityd genom åren, du bor inte i Modoland hör jag.
Men för mina modoitkompisar önskar jag nåt annat.
Sen ska du väl inte inbilla dig att modoiterna inte skulle härja med oss om det vore vi.
Tvärtom!
Dom skulle vara än värre o ockupera denna GB.
Jag tycker att vi är väldigt sympatiska i jämförelse hur det skulle ha varit om det vore vi.