T T:Det står var och en fritt att välja det som känns mest passande. :-)
Inlägg: 1373404
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
mikenomad: Jag måste säga att Månsson verkar ha hunnit fatta tycke för det där SSK. "dramaqueen" säger jag...