1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1373860

Sv: Apropå nånting...
Örnen: Och jag tror du får rätt, jag tror inte heller Hannu kommer spela i Timrå IK.Men jag är ingen sportchef och ingen hockeyagent så jag vet ju ingenting, det som är tjusningen med silly season, spekulationer till höger och vänster.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Snoop: Absolut visst ät det så! Silly season är väldigt charmig :) nu tog jag ju bara mina kontakter till hjälp vad gäller hannu! Jag har ny regga mig som medlem här på hockeysnack men varit en flitig användare på LJ-forum! Där brukar jag försöka ta hjälp av mina kontakter så mycket som möjligt också och ofta har jag inte helt fel .:)

Sv: Apropå nånting...
Ser på Spartas hemsida att finalen är klar och att Mat Roobinson blev norsk mästare, kanske han presenteras snart då ?!.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer