Ambroo: Håller med dig till tusen när det gäller diskussionen kring Gabbe.
Handlar nog mycket om trygghet, trivsel, nära till sitt riktiga hem så att säga. Dessutom tror jag att Gabbe känner sig mer hemma på den allsvenska nivån. Nu kan han "varva" ner till en bra slant. Vad han skulle bidragit med i HV har jag svårt att förstå.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Handlar nog mycket om trygghet, trivsel, nära till sitt riktiga hem så att säga. Dessutom tror jag att Gabbe känner sig mer hemma på den allsvenska nivån. Nu kan han "varva" ner till en bra slant. Vad han skulle bidragit med i HV har jag svårt att förstå.
mattias - 74: Nej.