Dragan 2k: I ärlighetens namn är det förbannat skönt att de gick åt helvete för honom i Frölunda. Annars hade vi aldrig fått honom tillbaka. Jag missunnar inte Nubben någonting. Men det hade känts djävulskt olustigt att se honom stå på Avenyn indränkt i Champagne skrålandes SM-guld med Er. Då hade man nog tyckt att världen varit förbannat rutten (som om den inte redan vore det). Man hade varit fullständigt mållös, avklädd och tillintetgjord av förödmjukelse. Nej gudbevars hemska tanke. Mina kräkreflexer signalerar välbekant.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer