1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1374743

Sv: Silly Season 11/12
söder över:

Lite självförtroende till Johan så har vi en riktigt guldkorn till kommande säsong.

Hans uppoffrande spelstils behövs verkligen,
Gabbe som kapten var väl inte direkt uppoffrande och gick i bräschen.

Enda jag kommer ihåg av Gabbe var ett mål han gjorde mot HV eller FBK, sola med backen och klippte upp pucken i krysset, resten är blaha.

Han kan dock vara stabil i Allsvenska men kommer nog kosta mer än det smakar.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
haggen: ja den gångna sässen tycker jag att gabbe varit mer bekväm än vad jag hade väntat mig...

om gabbe blivit kvar så hade jag inte tjurat över det heller iofs..
fast det känns bra med bagarn isst.

eftersom att jag har grymt dåligt minne så väljer jag att förtränga allt utom gabbes lobbmål under förra säsongen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer