Inlägg: 1375081
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Kostiainen: Tarvis säger ju att det är en riktig talang som kan hoppa in i ES sedan nu så så dålig kan han inte vara.Eller?
Och jag likt alla andra kollar hans stats på EP så är det inget att jubla över.