Johnny Bravo: Jag tror att vi kan skrota 'Dyberg'. Han heter bara Sebastian Feuk, i alla fall på alla danska sidor.
Inlägg: 1375092
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
T T: Det ska bli spännande att se honom. Tarvis pratar ju om att han kan bli ES-aktuell redan den här säsongen. Än så länge är det för tidigt att säga Feuk off!