Flickidolen Justin Bieber hade ju en vote om var han skulle ha sitt sista uppträdande i sin 2011 turné, det komiska var att forumet flashback uppmanade folk att rösta på att han skulle till Somalia.
Ser nu att röstningen är avgjord och ni kan ju gissa var han hamnade? Jag garvar lläppen av mig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Flickidolen Justin Bieber hade ju en vote om var han skulle ha sitt sista uppträdande i sin 2011 turné, det komiska var att forumet flashback uppmanade folk att rösta på att han skulle till Somalia.
Ser nu att röstningen är avgjord och ni kan ju gissa var han hamnade? Jag garvar lläppen av mig!