ÖstrandsNisse: Underligt att SVT på nyhetsplats deltar i silly season som vilken bloggare som helst. Jag levde i villfarelsen att SVT Sport bara rapporterade fakta. Beklämmande.
T T: Äh det var någon där på redaktionen som hade med sig sin son, han passade på att låna farsans dator medans han fixa en kopp kaffe, i all hast blev det även felstavat på efternamnet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer