yngwie: Hawks och predators. Canucks var inte lika tråkiga som dom brukar vara förra matchen men får dom en tvåmålsledning så är det ju ungefär som att kolla på södertäljes köttförsvar.
Olle: Helt klart, eller Växjö. Men samtidigt så gör dom det bra i ledning. Jag tror nog de kan bära en bit i år. Men tror Chicago vinner i natt, om inte Luongo står på huvet vilket han inte gjorde förra matchen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer