1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1376320

Sv: Silly Season 11/12
Knylan: Hehe. Mats Ahdrian kan vara rätt skön i sin mailkontakt med fansen.

På vårt forum på WWS hade en supporter mailat in: "angående värvningen av (fredrik) eriksson och sa att hans defensiv är lik viklunds"

Svaret var:

"det är kenta som bestämmer hur han skall nyttjas. Han kostar 75% av viklund så får vi samma sak är det i alla fall billigare ;-)" 

En annan skickade in: "Kalllio gått till Växjö.  Eftersom kenta inte ville ha Tomi så får han göra extra för att stoppa honom." 

Svaret blev:  "Kenta får täcka skott de dagarna när växjö blir motståndare."

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer