1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1376339

Sv: Silly Season 11/12

Kostiainen: Läste någonstans att man helst vill ha två Svenska målvakter. Det gäller också resten av truppen.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
dr-nix, mfl: Jag tror att det kan bli väldigt svårt att få ihop ett slagkraftigt svenskt målvaktspar om nu inte Jocke kommer. Det finns knappt några kvar nu på marknaden. De som finns som är intressant är väl Sjögren, Enroth, Hedberg, Wesslau, Sperrle, Zacke och Backlund. Utav dem är det väl endast Sjögren och Backlund som kan räknas som både någorlunda intressant och realistiska.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: Perra sa det skulle vara enklare och ha 2. Jag tror inte tarvis har problem med olikspråkande målvakter.

Är det något ni fått in som du tyckte saknades i vintras?

– Personligen tycker jag det är väldigt positivt med två svenska målvakter. Vi ser också ut att få bättre bredd, det känns så. Vi ser ut att bli ett starkare och mer hårt jobbande lag. Men sen gäller det också att vi får lite spets på grejerna.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer