Backlund skulle jag förklara som "en 75-80% Hadelöv", där Backe tyvär gör på tok för enkla misstag och har en tendens att "sova bort sig" han kan göra helt omöjliga räddningen men det kompenserar han genom att släppa in ett skott som ska tas 100gånger av 50 (ja 50) det ska fan vara över 100% på vissa skott han släpper.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men sure, billig och som 2:a visst ta hit han då.