spud: dom har haft stuga i trakten och spenderat en hel del tid här.
Inlägg: 1376822
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Och så har Mr Kappvändar-Gurun himself (Wennerholm) sagt sitt om att Challe fått sparken:
"Stockholmaren och ur-djurgårdaren Challe Berglund kändes aldrig rätt i Modos bås."
Ett år tidigare tyckte Wennerholm följande:
"Challe Berglund kommer passa bra i Ö-viksklubben tror jag."
"Stockholmaren och ur-djurgårdaren Challe Berglund kändes aldrig rätt i Modos bås."
Ett år tidigare tyckte Wennerholm följande:
"Challe Berglund kommer passa bra i Ö-viksklubben tror jag."
Länkar:
Wennerholm: ?Challe? Berglund kändes aldrig rätt i Modos bås | Wennerholm | Krönikörer | Sportbladet | AftonbladetModo är ett drömjobb för Challe « Mats Wennerholm
Wennerholm: ?Challe? Berglund kändes aldrig rätt i Modos bås | Wennerholm | Krönikörer | Sportbladet | AftonbladetModo är ett drömjobb för Challe « Mats Wennerholm
+ 4