1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378015

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Jag bara myser! För vissa Timråiter är avundsjukan mot Modo större än tron och hoppet på sitt eget lag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
yngwie: Timrå har gått tillbaka de senaste åren. Vi är en förening i obalans. Vi är en förening med relativt kort sessior i högsta serien (om man jämför med många andra lag).
Men en sak är säker. Timrå IK har stått sig förbannat bra, om man jämför med lag som t.ex. Modo. Det som för ett par år sedan var Heart of hockey är numera en spillra av sitt forna jag. Tur att såna som Foppa och Näslund faktiskt finns, annars hade ni nog varit ett minne blott idag.

Med all respekt, jag älskar Timrå IK, du älskar Modo. Men att sticka ut hakan, som du gör, med en kvalserie i färskt minne...det är modigt.

Sv: Apropå nånting...
yngwie: Det ska till en modoit för att undgå att förstå skillnaden mellan ett hån och avundsjuka :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer