ÖstrandsNisse: Köper man sig till framgång då? Jag hoppas verkligen Z kommer hem nångång och ställer upp för Timrå och visar samma hjärta som Peter och Markus. Detta verkar svida hemskt mycket i dina ögon.
Ja, vi var tyvärr inte bättre än att vi fick spela i ks. Det kan som inte bli sämre nu. Det låter hemskt, men de känns som de var detta som föreningen behövde för att vakna och få upp ögonen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja, vi var tyvärr inte bättre än att vi fick spela i ks. Det kan som inte bli sämre nu. Det låter hemskt, men de känns som de var detta som föreningen behövde för att vakna och få upp ögonen.