1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378114

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Tack, du får gärna utveckla att vi är trötta och bortskämda fans ?
För att vi är sveriges mest framgångsrika lag under 2000 talet ? Jag förstår inte riktigt ditt resonemang så du får gärna utveckla de du försöker få fram.

Det kan inte vara så att du är lite avundsjuk på Färjestad ? Ditt "resonemang" liknar mer de.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
FBK51: Jag förstår inte riktigt vad du vill. Har du en fråga som inte involverar vargjakt, dansband, raggare eller träskor som du vill ställa här inne?

Sv: Apropå nånting...
FBK51: Det är väl bara att kolla på "stämingen" i LLA under finalomgången. Det känns trött och mätt och allmänt blasé. Ni är vana att vinna och det känns inte längre nåt speciellt att vara i final, är det inte så? Jag vill också vinna, men jag hoppas att jag slipper förvandlas till en trött och nöjd pösmunk om det skulle hända.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer