1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378124

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag vill inget annat än att diskutera. Sen att man blir påhoppad så fort man vistas i denna GB och inte håller på Timrå är bara patetiskt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
FBK51: "Växjö har större möjlighet att vinna SM-guld än vad TIMRÅ har." som inledande kommentar är inte mycket till diskussionsunderlag tycker jag.

Dessutom är det ett felaktigt antagande. Bara för att Växjö står i ett lägre odds så betyder inte det att deras möjligheter är större, bara att några bettingsajter anser det.

Sv: Apropå nånting...
FBK51: Vad förväntar du dig när du dyker upp med lite provocerande inlägg härinne, o bara här?

Sv: Apropå nånting...
FBK51: Du vill bara diskutera säger du ? Kommer du ihåg vad ditt första inlägg idag var ? Kliver man in och provocerar då blir man inte speciellt omtyckt, finns många som håller på andra klubbar än Timrå som det går utmärkt att diskutera med här inne.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer