ÖstrandsNisse: Norranbloggen o ett inlägg i den, säger så här, om AB:s uppgifter om Hagos: "Låter inte speciellt initierat! ”Att Hagos skulle ersätta Lander”. Som att en trafikpolis skulle ta över jobbet som korsordskonstruktör!! Eller en brunkare ersätter en playmaker!!!"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Låter inte speciellt initierat! ”Att Hagos skulle ersätta Lander”. Som att en trafikpolis skulle ta över jobbet som korsordskonstruktör!! Eller en brunkare ersätter en playmaker!!!"