hellre ett hungrigt lag som stångar sig blodigt och hamnar på tionde plats än ett överbetalt ångestlag som hamnar på samma placering.
Jag tror det här kan bli jättebra om några pusselbitar hamnar på plats, lite tveksam på målvaktsplatserna, och en bra offensiv back måste in, plus någon forward till så ser det bra ut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
hellre ett hungrigt lag som stångar sig blodigt och hamnar på tionde plats än ett överbetalt ångestlag som hamnar på samma placering.
Jag tror det här kan bli jättebra om några pusselbitar hamnar på plats, lite tveksam på målvaktsplatserna, och en bra offensiv back måste in, plus någon forward till så ser det bra ut.