Olle: Hade väl varit en annan sak om han hade varit uttalat billig, men att vi ska gå med på lönekrav som inte SAIK gör är helt fucked up. Särskilt för en kille som ALDRIG varit bättre än en 3-kedja.
Klart att det blir en medioker trupp när man ger mediokra spelare dyra kontrakt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Klart att det blir en medioker trupp när man ger mediokra spelare dyra kontrakt.