1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378516

Sv: Silly Season 11/12
Knylan: Grattis alla som håller på Timrå.

5-miljonerskontrakt?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

RocknRolf2: Ja, precis. Grattis till oss alla.

Jag förstår inte heller någonting. Den enda förklaringen jag kan se är att man vill bygga kring Hagos och Bagarn i och med att Gnagarn och Hirscho bara har ett år kvar per skalle. Man kör en lågbudgetare utav bara fan i år för att sedan släppa iväg Gnagarn och Hirscho nästa år och då ta in en förste- och andrecenter. Någon slags rimlighet finns det i det. Men för fan! Tre år?! Top 5 på lönelistan lär han ju vara också.

Nä, detta vill man onekligen ha lite mer information kring. Hur har resonemanget gått? Vad ser våra sportchefer som vi inte kan se?


Sv: Silly Season 11/12
1 säsong fine.
2 säsonger knappast.
3 säsonger? Dra åt helvete!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...