1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378535

Sv: Silly Season 11/12
erathoo: fast å andra sidan så har de väl aldrig kännts så bra på centersidan som inför ifjol . man drömde om att hirsovits skulle vara ännu ett snäpp bättre än corso . och så gabbe och lander i dom två sista kedjorna . pang sa de så försvann corso , hirsovits var kass i 49 omgångar . gabbe gjorde en halvknackig säsong . och hela laget vilade på lander . så va fan , de kanske blir en kanonsäsong i år med fartfylld offensiv hockey . bara för att man är så djävla negativ . hade linkan varit ensam vid rodret så hade jag mått riktigt dåligt nu , men nubben springer i korridorerna och jag litar på hans fingertoppskänsla

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
superfalle: det har du rätt i, inför fjolåret kände man optimism men det blev bara skit.

I år känner man pessimism....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer