1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378751

Sv: Apropå nånting...
Kanske inte ser så dumt ut ändå?

S.Ridderwall
J.Lundström

A.Laatikainen? - A.Halonen
I.Pikkarainen - K.Hirschovits - T.Pärssinen

O.Hedman - N.Torp
M.Röymark - Y.Hagos - M.Murley

E.Granath - J.Dalroth
S.Önerud - ”Gangarn” Andersson - P.Hallin

M.Robinson - M.Högström
M.Friberg - ”Bagarn” Andersson - A.Larsson

+ då att ytterligare en forward ska in och även några juniorer.
Någon som vet vilka juniorer som kommer spela i A-laget?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mitt lag just nu...

S.Ridderwall
J.Lundström

????? - A.Halonen
I.Pikkarainen - P.Vampola - M.Murley

O.Hedman - N.Torp
M.Röymark - Y.Hagos - T.Pärssinen

M.Robinson - E.Granath
S.Önerud - ”Gangarn” Andersson - P.Hallin

J.Dalroth - M.Högström
M.Friberg - ”Bagarn” Andersson - A.Larsson

Sv: Apropå nånting...
Laken: nja byt plats på Hallin och Friberg så ser det bättre ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer