1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1378772

Sv: Apropå nånting...
Hejjar nästan på Norge =) Svenska framgångar här i detta "världsmästerskap" betyder lika mycket för mig som för NHL stjärnorna som skippar det för dom har gjort illa lill-fingret.

I Norge däremot skulle en medalj i ishockey-VM slå stort i media och intresset skulle öka enormt tror jag :) samma sak i Dannmark, hejja Dannmark och Norge!

JVM och OS som gäller, övrigt är skit.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: För min del känns det som att Sverigas lag är alldeles för svagt för att kunna ha en rimlig chans på  en topplacering i det här mästerskapet. Det kvittar om vi har "stjärnor" som Loui Eriksson och Patrik Berglund, man ska vara oerhört glada om det blir spel om medaljerna.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer